VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky internetového portálu 

POSKYTOVANIE SLUŽBY

Preambula

1. onlinezeny s.r.o., garantuje vo vzťahu k spotrebiteľským zmluvám všetky práva dané právom Slovenskej republiky, najmä:

a)  zákonom číslo : 40/1964 Zb. Občianskym zákonníkom v platnom znení,

b)  zákonom číslo : 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v platnom znení

c)  zákonom číslo : 250/2007 Z. z.o ochrane spotrebiteľa v platnom znení.

d)  zákonom číslo : 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

e)  zákonom číslo : 294/1999 Z.z. o zodpovednosti za škodu spôsobenú vadným výrobkom v platnom znení.

f)  zákonom číslo : 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v platnom znení.

g)    akýmkoľvek iným v čase uzatvorenia obchodu platným právnym predpisom o právach spotrebiteľa.

2. onlinezeny s.r.o. informuje spotrebiteľov o nasledovných možnostiach nákupu tovaru:

A) onlinezeny s.r.o. je slovenský portál pre ženy u ktorého si spotrebiteľ môže služby alebo tovar objednať a zakúpiť prostredníctvom jeho e-shopu: www.onlinezeny.sk. Spotrebiteľ vstupuje do právneho vzťahu so spoločnosťou na základe spotrebiteľských zmlúv:

a) Kúpna zmluva, v prípade priameho nákupu tovaru alebo služby.

Článok I.

Úvodné ustanovenia

1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinností súvisiace s nákupom Služby v internetovom obchode umiestnenom na internetovej stránke www.onlinezeny.sk a sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy uzavretej medzi Predávajúcim (prevádzkovateľom internetového obchodu) a Kupujúcim (ďalej len „VOP“), pokiaľ sa výslovne nedohodnú na odchylnej úprave.

2. Uskutočnením Objednávky Kupujúci vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí.

3. Uskutočnením Objednávky Kupujúci vyhlasuje, že sa oboznámil so zásadami ochrany osobných údajov – GDPR a že s nimi súhlasí.

4. Tieto VOP sú prístupné v e-shope na internetovej stránke www.onlinezeny.sk a sú platné a účinné odo dňa zverejnenia.

Článok II.

Vymedzenie pojmov

1. Predávajúcim sa rozumie fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, alebo osoba konajúca v jej mene alebo na jej účet.

2. Spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá nakupuje tovar alebo služby a pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

3. Obchodom sa rozumie internetový obchod (e-shop), prevádzkovaný predávajúcim a reprezentovaný súborom internetových stránok a aplikácií elektronického obchodu na určitej internetovej doméne.

4. Služba sú všetky služby zverejnené na stránkach E-shopu.

5. Objednávka znamená Spotrebiteľom vyplnený a odoslaný objednávkový formulár Predávajúcemu spôsobom uvedeným v týchto VOP. Objednávka je Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj Služby. Neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy sú tieto VOP.

6. Klient plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom E-shopu, e-mailovej komunikácie a telefonickej komunikácie.

7. Kúpna cena znamená kúpnu cenu za Služby.

8. Mentor alebo autor kurzu je osoba, s ktorou Predávajúci spolupracuje a ktorá na základe svojich skúsenosti vo vybranom odbore bude pomáhať vybudovať profesionálny alebo osobný život Klientovi alebo poskytovať iné služby v závislosti od vybraného kurzu.

Článok III.

Kto sme, čo je účel Platformy onlinezeny a na čo slúžia tieto Podmienky?

1. Spoločnosť onlinezeny s.r.o. so sídlom na adrese Svätoplukova 37/D, 040 01 Košice - mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika, identifikačné číslo 54 147 247, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Košice, oddiel: Sro, vložka č. 52634/V (ďalej aj ako „Prevádzkovateľ“ alebo „my“) je prevádzkovateľom internetovej platformy dostupné na www.onlinezeny.sk („Platforma“).

2. Platforma obsahuje

  • informácie pre širokú verejnosť so zameraním na terapiu duševného zdravia a poradenstvo;
  • rozhranie pre poskytovanie online konzultácií najmä v oblasti terapie a koučingu skúsenými mentormi.

3. Prostredníctvom Platformy poskytujeme naše služby na základe zmluvy o poskytovaní služieb a používaní Platformy („Zmluva“) spočívajúce najmä v poskytnutí prístupu k Platforme, umožnenie vytvorenia Účtu, správu Účtu, umožnenie užívať Platformu a ďalších služieb, ako sú popísané v týchto Podmienkach („Služby“).

4. Tieto obchodné podmienky („Podmienky“) sa vzťahujú na Zmluvu, ktorú ako Prevádzkovateľ Platformy uzatvárame s akýmkoľvek užívateľom Platformy, ktorý si prostredníctvom Platformy objednáva jednotlivé Sedenie a zúčastňuje sa ich („Klient“ alebo „vy“) (Klient a Prevádzkovateľ spoločne ako „Zmluvné strany“). Tieto Podmienky upravujú naše vzájomné práva a povinnosti vzniknuté v súvislosti alebo na základe Zmluvy. Tieto Podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluvu si môžeme dojednať aj za iných podmienok, než upravujú tieto Podmienky, v takom prípade majú prednosť dojednania uvedené v Zmluve.

5. V prípade, že máte záujem užívať Platformu a objednať sa na Sedenie, je nutné odsúhlasiť tieto Podmienky, oboznámiť sa so zásadami ochrany osobných údajov a uzavrieť s nami Zmluvu.  

6. Znenie Podmienok môžeme kedykoľvek jednostranne meniť či dopĺňať. Nové znenie Podmienok je účinné 15. dňom jeho uverejnenia v rámci Platformy. O takejto zmene vás budeme informovať prostredníctvom informačného emailu, Platformy alebo pri prihlásení k Účtu Klienta. Pokiaľ s novým znením Podmienok nesúhlasíte, môžete Zmluvu okamžite vypovedať e-mailom. Tým nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok. Zmluva bude v takom prípade ukončená ku dňu predchádzajúcemu dátumu účinnosti oznamovanej zmeny. Pokiaľ nevyužijete svoje právo Zmluvu vypovedať, nové znenie Podmienok bude považované ako odsúhlasené.

7. Pokiaľ nás potrebujete kontaktovať, môžete to urobiť prostredníctvom týchto kontaktných údajov:

onlinezeny s.r.o., Sídlo:  Svätoplukova 37/D, 040 01 Košice - mestská časť Staré Mesto, e-mail: info@onlinezeny.sk, tel.: +421 918 747 492

8. Platforma je určená pre širokú verejnosť na získanie povedomia o téme terapie a duševného zdravia. Okrem toho je možné si prostredníctvom Platformy dojednať schôdzku („Sedenie“) s konzultantom v oblasti terapie, koučingu alebo poradenstva („Mentor“).

9. Zdravotné služby neposkytujeme. Prostredníctvom Platformy nie sú poskytované ani sprostredkovávané zdravotné služby v zmysle zákona č. 576/2004 Z. z., o zdravotných službách. Sprostredkovanie ani poskytovanie zdravotných služieb nie je zámerom ani účelom ako Prevádzkovateľa, Mentorov, tak Platformy.

10. Rezerváciou Sedenie vstupujete dobrovoľne a na vlastnú žiadosť do kontaktu s Mentorom. Beriete na vedomie, že tento kontakt a komunikácia v rámci Sedenia nie je súčasťou zdravotnej starostlivosti a Mentor nepreberá zodpovednosť za váš zdravotný stav.

11.  Pokiaľ v rámci Sedenia dostanete od Mentora odporúčania na vyhľadanie odbornej pomoci, ste povinní tieto odporúčania zvážiť a zohľadniť ich v ďalšom svojom postupe. Prevádzkovateľ ani Terapeut nenesú akúkoľvek zodpovednosť za vaše jednanie pred, pri alebo po sedení. Zodpovednosť za všetky svoje rozhodnutia a jednania nesiete vždy sami.

Článok IV.

Uzavretie Zmluvy

1. Zmluvu spolu uzavrieme prostredníctvom vykonania registrácie vášho užívateľského účtu na Platforme („Účet“). Teda návrhom na uzavretie zmluvy je Vami vyplnený a odoslaného formulár na internetovej stránke predávajúceho, ktorým ste zaslali návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je odplatné poskytnutie služby označenej kupujúcim za kúpnu cenu a za podmienok, uvedených v tejto objednávke (ďalej len „objednávka“).

2. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných údajov a náležitostí požadovaných pri vypĺňaní objednávky.

3. Emailová adresa kupujúceho zadaná v objednávke bude použitá na doručovanie všetkých informácií kupujúcemu a považuje sa za trvanlivý nosič v zmysle § 2 ods. 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 102/2014 Z.z.").

4. Následne po odoslaní objednávky obdrží kupujúci na svoju e-mailovú adresu automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho (ďalej len „potvrdenie doručenia objednávky“). Na e-mailovú adresu kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.

5. Potvrdenie doručenia obsahuje údaje o tom, že predávajúcemu bola doručená objednávka, nie je však akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy.

6. Predávajúci následne zašle na e-mailovú adresu kupujúceho informáciu o tom, či bola objednávka kupujúceho akceptovaná (ďalej len „akceptácia objednávky“). Akceptácia objednávky obsahuje informáciu o názve a služby, ktorej predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene služby, ďalších podmienkach, údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.), prípadne aj iné potrebné údaje.

7. Kúpna zmluva je uzavretá doručením akceptácie objednávky v elektronickej alebo písomnej podobe kupujúcemu.

8. Po úhrade objednávky sa Klientovi vystaví prístup do členskej sekcie mentora a to buď automaticky alebo manuálne, v závislosti od systému, ktorý Mentor používa.

9. Ste kedykoľvek oprávnení požiadať nás o zrušenie vášho Účtu. Vašej žiadosti vyhovieme v lehote 10 pracovných dní odo dňa jej prijatia. Žiadosť o zrušenie Účtu nám pošlite písomne ​​na adresu nášho sídla alebo elektronicky na e-mail: infoa@onlinezeny.sk.

10. Beriete na vedomie, že sme oprávnení na základe vlastného uváženia dočasne alebo úplne znemožniť využívať Účet, a to najmä v prípade, keď porušíte svoje povinnosti zo Zmluvy (vrátane VOP) alebo v súvislosti s užívaním Platformy porušíte všeobecne záväzné právne predpisy, v závislosti od miery závažnosti takého porušenia.

11. Predávajúci jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom informoval pred odoslaním objednávky kupujúceho o predzmluvných informáciách, týkajúcich sa reklamačných, platobných, obchodných a iných podmienok tak, že:

a.  hlavných vlastnostiach tovaru alebo charaktere služby v rozsahu primeranom použitému prostriedku komunikácie a tovaru alebo službe informoval na príslušnej predajnej stránke elektronického obchodu predávajúceho,

b.  obchodnom mene a sídle predávajúceho informoval na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho a na úvodnej strane týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

c.    telefónnom čísle predávajúceho a o ďalších údajoch, ktoré sú dôležité pre kontakt kupujúceho s predávajúcim, najmä adresu jeho elektronickej pošty, ak ich má informoval na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho a úvodnej strane obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

d.  o adrese predávajúceho, na ktorej môže kupujúci uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet informoval na úvodnej strane týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

e.  o celkovej cene tovaru alebo služby vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní alebo ak vzhľadom na povahu tovaru alebo služby nemožno cenu primerane určiť vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj o nákladoch na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky nemožno určiť vopred o skutočnosti, že kupujúci ich bude povinný uhradiť informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho,

f.   o platobných podmienkach, dodacích podmienkach, o lehote, do ktorej sa predávajúci zaväzuje dodať tovar alebo poskytnúť službu, o informácii o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov kupujúceho informoval v príslušných článkoch týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

g.  o informácii o práve kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy, o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy informoval v čl. XII týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

h.  o povinnosti kupujúceho uhradiť predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie podľa § 10 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, ak kupujúci odstúpi od zmluvy o službách po tom, čo udelil predávajúcemu výslovný súhlas podľa § 4 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku informoval v čl. XII týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

i.    o okolnostiach, za ktorých kupujúci stráca právo na odstúpenie od zmluvy informoval v čl. XII týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

j.   o povinnosti kupujúceho zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku na žiadosť predávajúceho a o podmienkach, ktoré sa na jeho poskytnutie vzťahujú, ak z kúpnej zmluvy vyplýva pre kupujúceho takýto záväzok, informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

k.  o kompatibilite elektronického obsahu s hardvérom a softvérom, o ktorých predávajúci vie, alebo je rozumné očakávať, že o nich vie, ak je to vhodné, informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

l.    o úkonoch potrebných na uzatvorenie kúpnej zmluvy tak, že tieto potrebné úkony popísal v týchto obchodných a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

m. o tom, že kúpna zmluva bude uložená v elektronickej podobe u predajcu a je kupujúcemu dostupná po tom, ako si ju kupujúci písomne vyžiada, informoval v týchto obchodných a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho,

n.  o tom, že jazykom ponúkaným na uzatvorenie zmluvy je slovenský jazyk, informoval v týchto obchodných a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho.

12. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach.

13. Nezodpovedáme vám za akúkoľvek ujmu, ktorá by vám vznikla uvedením nepravdivých alebo nesprávnych údajov pri registrácii na Platforme. Správnosť a pravdivosť údajov vami údajov nijako neoverujeme.

14. Pre založenie Účtu a využívanie Služieb a prihlasovanie na Sedenie musíte byť starší ako 18 rokov, v takom prípade si ho môžete založiť bez súhlasu vášho zákonného zástupcu. V prípade, že ste mladší ako 18 rokov, vyhlasujete, že súhlas vášho zákonného zástupcu máte, prípadne, že ste dostatočne rozumovo vyspelí na to, aby ste dokázali všetky riziká a podmienky Zmluvy a poskytovanie Služieb uvážiť sami. Pokiaľ váhate, vždy sa radšej poraďte so svojim zákonným zástupcom a vyžiadajte si jeho súhlas.

15. Používanie prihlasovacieho mena, hesla a/alebo iných prihlasovacích kódov zadaných pri registrácii je na vašu plnú zodpovednosť. Nezodpovedáme za ujmu vzniknutú v prípade odhalenia, odcudzenia alebo zneužitia vašich prihlasovacích údajov treťou osobou a pokiaľ sa to tak stane, ste povinní si tieto prihlasovacie údaje okamžite zmeniť a bezodkladne nás o tom informovať. Prihlasovacie údaje k Účtu prosím nikomu neoznamujte ani nezverejňujte. Každý Klient môže mať na Platforme iba jeden Účet a nie je oprávnený umožniť tretím osobám jeho Účet užívať.

16. Beriete na vedomie, že sme oprávnení na základe vlastného uváženia dočasne alebo úplne znemožniť využívať Účet, a to najmä v prípade, keď porušíte svoje povinnosti zo Zmluvy (vrátane Podmienok) alebo v súvislosti s užívaním Platformy porušíte všeobecne záväzné právne predpisy, v závislosti od miery závažnosti takého porušenia.

Článok V.

Čo je obsahom našich Služieb

1. Na základe Zmluvy sa vám zaväzujeme poskytovať Služby v rozsahu umožnenom funkcionalitami príslušného Účtu, teda umožníme vám využívať Platformu za účelom dojednania termínu sedenia s vami vybraným Mentorom, spravovať si váš Účet a prípadne využívať ďalšie služby, ktoré vám Platforma prostredníctvom Účtu umožňuje.

2. Beriete na vedomie, že nie sme poskytovateľom konzultačných služieb. Sedenia sú poskytované Mentormi, s ktorými uzatvárate osobitnú zmluvu o poskytovaní poradenských služieb.

3. Beriete na vedomie, že objednávkou Sedenie prostredníctvom Platformy nevzniká žiadny zmluvný vzťah medzi onlinezeny, s.r.o. a vami. Všetky zmluvné vzťahy plynúce z objednania mentoringového programu vznikajú medzi príslušným Mentorom a vami.

4. Prosíme, vezmite na vedomie, že obsah Platformy vrátane profilov Mentorov má iba informačný charakter a nepredstavuje propagáciu alebo schválenie popisovaných či zobrazených produktov, služby, postupov, procedúr, výrobcov, poskytovateľov, značky alebo myšlienky.

5. Každý mentoringový program má priradený svoj unikátny dotazník. Po jeho vyplnení dôjde k rezervácii termínu, resp. kontaktovaniu Klienta zo strany mentora. Mentoringové dotazníky budú obsahovať okrem kontaktných údajov aj odpovede na vopred stanovené otázky. Tie majú upresniť ciele a očakávania Klienta a sú podkladom a prípravou pre diagnostický hovor, na ktorom dôjde k ďalšiemu predstaveniu programu.

6. Užívanie Platformy za účelom objednania termínu je teda možné iba na základe registrácie Účtu, prostredníctvom ktorého budete môcť navštevovať server Mentora („Profil Mentora“), objednať si jednotlivé termíny sedenia a využívať ďalšie naše Služby.

7. Samotné Sedenie prebieha online. Môžete si sami podľa vlastných preferencií zvoliť, či Sedenie prebehne len textovo, audio formou, alebo audio-video formou.

8. Minimálne technické požiadavky sú nasledujúce: prenosová rýchlosť internetu minimálne 384 kb/s, internetový prehliadač, tabliet, desktopové, alebo mobilné zariadenie, ktoré je schopné pripojenie k internetu a funguje v ňom nejaký z interentových prehliadačov. Za splnenie technických požiadaviek zodpovedáte sami a náklady s nimi spojené nesiete aj sami, pripojenie k internetu nie je spojené z našej strany so žiadnymi ďalšími nákladmi a sadzba pripojenia sa tak nelíši od sadzby vášho poskytovateľa pripojenia.

9. Sedenie trvá dĺžku uvedenú vždy pri každej ponuke konzultácie. Počas Sedenia sa Klient s Terapeutom môže dohodnúť na počte ďalších Sedení a ich pravidelnosti s tým, že túto dohodu potom môže realizovať objednávkami ďalších Sedení z Účtu postupom popísaným v na Platforme a ďalších podmienkach objednania, zmeny, zrušenia termínu.

10.  Mentor dodáva na základe zmluvy s Mentorom Klientovi služby spočívajúce v konzultačnej činnosti a Klient berie na vedomie a súhlasí s tým, že rady a odporúčania poskytnuté Mentorom počas Sedenia nemajú za účel nahradiť rozhodovanie a vôľu Klienta v jeho záležitostiach.

11.  Informácie oznámené Mentorovi v priebehu Sedenia sú považované za dôverné a Mentor sa v rámci platnej právnej úpravy zaväzuje k mlčanlivosti o nich. Mlčanlivosť Mentora je obmedzená najmä tým, pokiaľ by mal podľa trestného zákonníka tzv. oznamovaciu povinnosť o tom, že bol alebo mohol byť spáchaný trestný čin.

12.  Beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že Mentor v záujme zabezpečenia čo najvyššej kvality poskytovanej Sedenie môže konzultovať priebeh a vedenie Sedenia v rámci svojej supervízie s ďalšími odborníkmi. Pokiaľ si Klient praje, aby niektoré časti Sedenia zostali prísne dôverné (Mentor nebude oprávnený oznámiť ich obsah komukoľvek tretiemu, s výhradou podľa ustanovení o mlčanlivosti vyššie), oznámi to bez odkladu Mentorovi. Mentor sa zaväzuje toto prianie Klienta bezvýhradne rešpektovať.

Článok VI.

Ako sa objednať na Sedenie a ako Sedenie prebieha?

1. Prostredníctvom Platformy získate prístupové údaje na profil vybraného Mentora s vybranou špecializáciou. Termíny Sedenia sa dohadujú s konkrétnym Mentorom.

2. Objednávku Sedenie vykonáte prostredníctvom konkrétneho Mentora. V rámci objednávkového formulára vyplníte potrebné údaje a prípadne špecifikáciu Vášho zadania. Zadaním objednávky na Profile Mentora udeľujete svoj súhlas s uzavretím Zmluvy s Mentorom.  

3. Samotné Sedenie prebieha online, potvrdenie termínu a ďalšie podrobnosti spojenia s mentorom určuje konkrétny Mentor.

4. Sedenie trvá dĺžku uvedenú vždy pri každej ponuke konzultácie. Ďalšie podmienky si dohodnete s Mentorom.

Článok VII.

Platobné podmienky

1. Kúpnu cenu za Službu, ak boli uzatvorená prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej len „celková cena“), je kupujúci (zákazník) povinný uhradiť jedným zo spôsobov uvedených nižšie, z ktorých si zvolí:

a) bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho,

b) bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho prostredníctvom platobnej brány (GoPay, Pays, Stripe).

2. Aktuálne platobné možnosti sú k dispozícii na stránkach internetového obchodu..

3. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.

4. Vyúčtovanie elektronických platieb a platobných kariet sa robí podľa voľby zákazníka prostredníctvom autorizovaných služieb.

5. Potvrdenie o vykonaní platby za Sedenie bude zaslané na váš e-mail uvedený pri registrácii k Účtu.

Článok VIII.

Kedy uzatváram Zmluvu s Mentorom a čo je jej obsahom?

1. Vystavením prístupových údajov do členskej sekcie Mentorom, vzniká zmluva s Mentorom, s tým, že jej obsah je daný objednávkou Sedenia a týmito Podmienkami a ďalšími podmienkami dohodnutými priamo s Mentorom.

2. Mentor dodáva na základe Zmluvy s Mentorom Klientovi služby spočívajúce v konzultačnej činnosti a Klient berie na vedomie a súhlasí s tým, že rady a odporúčania poskytnuté Mentorom počas Sedenia nemajú za účel nahradiť rozhodovanie a vôľu Klienta v jeho záležitostiach.

3. Informácie oznámené Mentorovi v priebehu Sedenia sú považované za dôverné a Mentor sa v rámci platnej právnej úpravy zaväzuje k mlčanlivosti o nich. Mlčanlivosť Mentora je obmedzená najmä tým, pokiaľ by mal podľa trestného zákonníka tzv. oznamovaciu povinnosť o tom, že bol alebo mohol byť spáchaný trestný čin.

4. Beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že Mentor v záujme zabezpečenia čo najvyššej kvality poskytovanej Sedenia môže konzultovať priebeh a vedenie Sedenia v rámci svojej supervízie s ďalšími odborníkmi. Pokiaľ si Klient praje, aby niektoré časti Sedenia zostali prísne dôverné (Mentor nebude oprávnený oznámiť ich obsah komukoľvek tretiemu, s výhradou podľa ustanovení o mlčanlivosti vyššie), oznámi to bez odkladu Mentorovi. Mentor sa zaväzuje toto prianie Klienta bezvýhradne rešpektovať.

5. Beriete na vedomie, že poskytovanie tejto služby je vysoko špecifické, Mentor nezodpovedá za dosiahnutie Vami očakávaných výsledkov. Možnosti reklamovania služby závisia od dohody s konkrétnym Mentorom, čo beriete na vedomie.

6. Pokiaľ nebudete s prvým Sedením spokojní, a uhradili ste platbu priamo a Sedenia ste sa zúčastnili, môžete do 7 dní odo dňa Sedenia poslať žiadosť o vrátenie uhradenej čiastky za Sedenie na email: info@onlinezeny.sk a čiastka vám bude uhradená späť na účet z ktorého bola zaplatená, a to do 30 dní odo dňa podania žiadosti. Toto platí iba pre prvé Sedenie a každý Klient tak môže túto možnosť využiť nanajvýš raz.

Článok IX.

Ako sa na Platforme a v rámci užívania Služieb správať?

Zaväzujete sa, že:

  • budete dodržiavať všetky povinnosti stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi a týmito Podmienkami;
  • nebudete porušovať duševné vlastníctvo nás ani tretích osôb (autorské práva, ochranné známky, patenty atď.);
  • nebudete pri užívaní Služieb prostredníctvom Platformy užívať hanlivé, urážlivé, poburujúce alebo spoločensky neprijateľné odkazy, komentáre, slovné spojenia, slová alebo grafické alebo iné gestá ohľadom náboženstva, rasy, sexuálnej orientácie, pohlavia, či iných cieľových skupín alebo ktoré by mohli zasahovať do osobnostného práva (osobnosť, dôstojnosť, česť, vážnosť, súkromie, prejavy osobnej povahy, telesnú integritu) alebo mať akokoľvek výhražnú, nenávistnú, obťažujúcu, obscénnu, podvodnú, hanlivú, urážlivú alebo pohoršujúcu povahu, a to najmä v prípade, že takýto odkaz alebo komentár je spôsobilý privodiť jedincovi alebo cieľovej skupine pocit ujmy;
  • nebudete propagovať alebo šíriť na Platforme adresy iných internetových stránok, ktoré slúžia obdobnému účelu ako Platforma a nebudete propagovať, uvádzať a publikovať reklamy a iné im povahovo blízke oznámenia či už na výrobok, službu, výrobcu alebo poskytovateľa;
  • nebudete používať Platformu na predaj tovaru, služieb ani na distribúciu reklamných materiálov.

Článok X.

Práva a povinnosti kupujúceho

1. Pri užívaní Platformy, Účtu a objednávania Sedenie sa zaväzujete dodržiavať nasledujúce povinnosti:

  • správať sa v rámci plnenia Zmluvy takým spôsobom, aby nebola poškodená dobrá povesť Spoločnosti a rešpektovať tieto Podmienky;
  • chrániť práva duševného vlastníctva patriace nám, ako aj práva Mentorov či tretích osôb, ktoré by mohli byť plnením Zmluvy dotknuté;
  • v prípade zmeny adresy pre doručovanie písomností alebo kontaktných, bankových a iných údajov relevantných pre plnenie Zmluvy, informovať nás bez zbytočného odkladu o týchto zmenách; ak tak neurobíte, prípadná nemožnosť najmä kontaktovanie vás, ide k vašej tiaži.

2. Nasledujúce ustanovenia tohto článku sa uplatnia v prípade, že vstupujete do zmluvného vzťahu s nami a Mentorom výlučne ako spotrebiteľ, tj človek, ktorý voči nám vystupuje mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania.

3. Udeľujete predchádzajúci výslovný súhlas s poskytovaním Služieb a Sedenia pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a Zmluvy s Mentorom. Beriete na vedomie, že nemôžete odstúpiť od poskytovania služby, ak bola plnená s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie.

Článok XI.

V akom rozsahu zodpovedáte pri používaní Platformy? Je nejako obmedzená zodpovednosť nás ako Prevádzkovateľ Platformy?

1. Nenesieme akúkoľvek zodpovednosť za Sedenie a obsah vložený na Profile Mentora rovnako tak ako za riadne poskytnutie Sedenia. Za akúkoľvek ujmu spôsobenú sedením alebo informáciou Mentora zodpovedá v celom rozsahu Mentor. Platí ale, že vy zodpovedáte vždy za svoje vlastné konanie pred, počas aj po Sedení.  

2. Nenesieme zodpovednosť za prípadnú ujmu spôsobenú zneužitím Platformy, Účtu a to z akéhokoľvek dôvodu (najmä z dôvodu vyššej moci, jednania tretej osoby či Klienta, výpadku elektrickej energie či konektivity). Nenesieme zodpovednosť za akúkoľvek ujmu (vrátane ušlého zisku), ktorá by vznikla v dôsledku užívania Platformy, Účtu alebo z dôvodu obmedzenia či prerušenia ich dostupnosti, ďalej nenesieme zodpovednosť za prerušenie poskytovania Služieb, pokiaľ je toto spôsobené tretími osobami alebo vyššou mocou (napríklad kybernetický útok), dlhodobý výpadok dodávky elektriny alebo telekomunikačného spojenia, nesprávny servis prostredníctvom servisných spoločností) alebo Mentorom (napríklad nesprávna manipulácia s Platformou, Účtom, nezaistenie internetového pripojenia, vada na zariadenie, vada na hardvéri, na prvkoch a technológiách tretích strán, apod.) popr. z dôvodu, že prevádzka Platformy, Účtu bude ukončený. Pre tieto prípady sa vzdávate práva na náhradu ujmy.

3. Zaväzujete sa niesť všetky právne následky, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia vašich povinností, a to povinností podľa týchto Podmienok, Zmluvy, Zmluvy s Terapeutom alebo povinností stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi. Ďalej ste povinní uhradiť nám všetky náklady a výdavky vzniknuté v dôsledku uplatnenia nárokov tretích strán voči nám v dôsledku akéhokoľvek porušenia vašej povinnosti. Tým nie je dotknutý nárok Prevádzkovateľa a tretích strán na náhradu ujmy (škody i nemajetkovej ujmy) vzniknutej v dôsledku porušenia akejkoľvek z povinností Klienta.

Článok XII.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č.102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

2. Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy, alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

3. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, ruší sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. Od kupujúceho nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 9 ods. 3, ust. § 10 ods. 3 a 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a došlo k úplnému poskytnutiu služby.

4. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.

5. V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

l) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

6. Ustanovenia článkov týchto obchodných a reklamačných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.

7. onlinezeny je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Spotrebiteľ riadne a včas neuhradí kúpnu cenu,   a to písomným oznámením o odstúpení od zmluvy zaslaným spotrebiteľovi:

a) doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska kupujúceho alebo b/ elektronickou správou (e-mail) na elektronickú adresu kupujúceho.

Článok XIII.

Na ako dlho je Zmluva uzavretá a ako je možné ju ukončiť?

1. Ktorákoľvek Zmluvná strana môže Zmluvu vypovedať písomnou (i emailom) výpoveďou adresovanou druhej Zmluvnej strane na emailovú adresu druhej Zmluvnej strany. Výpovedná doba je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po dni, keď bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane.

2. K zániku Zmluvy dochádza okrem iného aj zrušením Účtu; tým nie sú dotknuté dôvody zániku Zmluvy vyplývajúce z právnej úpravy. Účet môže byť zrušený:

  • po našej vzájomnej dohode;
  • z dôvodu porušenia Zmluvy (vrátane Podmienok) na strane Klienta
  • v prípade neaktivity Účtu dlhšie ako 24 mesiacov.

Zmluvné strany môžu od Zmluvy odstúpiť iba v prípadoch ustanovených zákonom. Zmluvné strany nemôžu od Zmluvy odstúpiť ohľadne plnení, ktoré si už vzájomne poskytli.

Článok XIV.

Spracovanie a ochrana osobných údajov.

1. onlinezeny s.r.o. zhromažďuje osobné údaje kupujúceho výlučne za účelom:

a)    splnenia záväzkov vyplývajúcich z uzatvorených spotrebiteľských zmlúv, a/alebo

b)    splnenia záväzkov vyplývajúcich z obsahu uzatvorených zmlúv o voliteľnej službe / službách medzi spotrebiteľom a externým poskytovateľom takejto služby a/alebo

c)    za účelom realizácie zmlúv uzatvorených medzi spotrebiteľom a subjektami poskytujúcimi finančné služby.

2. onlinezeny s.r.o. zodpovedá za to, že osobné údaje poskytnuté dobrovoľne spotrebiteľom v rozsahu: meno, priezvisko, elektronická poštová adresa (e-mail), adresa trvalého bydliska, adresa dodania tovaru, fakturačná adresa, telefónne číslo nebudú použité na iné ako vyššie uvedené účely.

3. V prípade, že si spotrebiteľ vyžiada zasielanie informácií o ponuke tovaru, ich poskytovanie sa uskutoční zasielaním na ním uvedenú elektronickú poštovú adresu (e-mail). O zrušenie tejto služby môže spotrebiteľ požiadať kedykoľvek prostredníctvom e-mailu.

4. Kupujúci berie na vedomie, že jeho podpis na spotrebiteľskej zmluve / objednávke / iných dokumentoch súvisiacich s ním zakúpeným tovarom potvrdzuje, že uvedené dokumenty si prečítal, porozumel ich obsahu a súhlasí s nimi. V prípade spotrebiteľa mladšieho ako 16 rokov je potrebný podpis / súhlas jeho zákonného zástupcu.

5. Spotrebiteľ prehlasuje, že bol predávajúcim poučený a riadne oboznámený s podstatou obsahu:

  • zákona číslo: 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení
  • zákona číslo: 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení
  • Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 – General Data Protection Regulation
  • Kódexu správania pre spracúvanie osobných údajov a s vedomím jeho zmyslu a účelu udeľuje onlinezeny s.r.o. ako prevádzkovateľovi súhlas zo spracovaním všetkých osobných údajov, pre všetky prípady, v ktorých sa osobné údaje nespracúvajú na základe iného právneho titulu, (napr. GDPR, osobitných zákonov a vykonávacích predpisov alebo individuálnych súhlasov) ktoré poskytol a poskytne v rámci realizácie práv a povinností s ním uzatvorenej spotrebiteľskej zmluvy najmä pre účely:
  • vypracovania spotrebiteľskej zmluvy / objednávky a všetkej potrebnej sprievodnej dokumentácie,
  • poskytnutie údajov spotrebiteľom vybraným spolupracujúcim subjektom, najmä externým Autorizovaným servisným partnerom a spoločnostiam poskytujúcich finančné služby za účelom plnenia ich zákonných a zmluvných povinností,
  • fakturácie dodaného tovaru a služieb a účtovné spracovanie potrebnej dokumentácie,
  • realizácie vernostného programu, informovanie spotrebiteľa a reklamné a marketingové účely predávajúceho,
  • pre akékoľvek potrebné účely súvisiace s uzatvorenou spotrebiteľskou zmluvou,
  • v informačnom systéme, spisoch, elektronických zariadeniach a korešpondencii predávajúceho a
  • akoukoľvek potrebnou formou voči potrebným príjemcom, na akomkoľvek mieste a štáte a na neurčitý čas.

6. Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle čl. 6 ods.1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), (ďalej len „Nariadenie“), predávajúci ako prevádzkovateľ informačného systému bude v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v rámci predzmluvných vzťahov s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

7. Predávajúci vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Nariadeniu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať. Predávajúci vyhlasuje, že súhlas dotknutej osoby si nebude vynucovať a ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru alebo povinnosti ustanovenej predávajúcemu. V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia môže predávajúci po doručení objednaného tovaru, resp. služby kupujúcemu, na základe oprávneného záujmu spracúvať osobné údaje kupujúceho aj na účely priameho marketingu a zasielať na e-mailovú adresu kupujúceho informácie o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch, resp. službách.

8. Predávajúci zabezpečí primeranú ochranu osobných údajov a bude ich spracúvať v súlade s platnou právnou úpravou počas celej doby uschovávania a likvidácie údajov podľa jej interných a archivačných pravidiel.

9. Spotrebiteľ má právo súhlas kedykoľvek písomne odvolať, požadovať prístup k jeho osobným údajom, ich opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov a môže realizovať práva sám, prostredníctvom zodpovednej osoby alebo dozorného orgánu štátu v zmysle platného práva.

10. Pre informácie o tom, ako používame cookies sa prosím oboznámte s našimi pravidlami používania cookies, dokument o tom ako používame Cookies nájdete TU. (pridať odkaz)

 Článok XV.

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

1. Ak nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, máte právo obrátiť sa na nás so žiadosťou o nápravu.

2. Ak sme na Vašu žiadosť o nápravu odpovedali zamietavo alebo na ňu neodpovedali do 30 dní odo dňa jej odoslania, máte podľa §3 ods. 6 zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov právo, za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.

3. Mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína Vašim návrhom, ktorý je možno podať písomne v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorý je dostupný na webovom sídle subjektu alternatívneho riešenia sporov.

4. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva SR (www.mhsr.sk).

5. V prípade cezhraničného sporu máte právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré Vám poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie Vášho sporu.

6. Máte tiež právo na mimosúdne riešenie prípadného sporu vyplývajúcich zo Zmluvy, ktoré môžete začať on-line prostredníctvom európskej platformy riešenia sporov on-line (ec.europa.eu/consumers/odr).

Článok XVI.

Záverečné ustanovenia

1. Tieto VOP môžeme kedykoľvek jednostranne meniť. Prípadnú zmenu Vám oznámime vhodným spôsobom, napríklad emailom alebo zverejnením nového znenia na viditeľnom mieste na Webovej stránke. Pokračovaním v používaní Webovej stránky alebo uskutočnením ďalšej platby prejavujete súhlas s novým znením. V prípade, ak s novým znením nesúhlasíte, máte právo od Zmluvy odstúpiť do 15 dní od vykonania zmeny vo VOP.

2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ukončiť prevádzkovanie Platformy a/alebo poskytovanie služieb prostredníctvom Platformy kedykoľvek, a to aj bez uvedenia dôvodu. V prípade, že toto nastane, potom Prevádzkovateľ zabezpečí, že úhrady Klientov na Sedenie, ktoré z tohto dôvodu už neprebehnú, budú Klientom vrátené rovnakým spôsobom, ako boli uhradené.

3. V odôvodnených prípadoch nie sme povinný uzavrieť s Vami Zmluvu, najmä ak ste už predtým podstatným spôsobom porušili Zmluvu alebo sa už Tovar nevyrába.

4. Svojou ponukou Služieb vrátane ceny sme viazaný v deň, kedy je táto ponuka uverejnená na Webovej stránke.

5. Objednaním Služby, resp. uzatvorením Zmluvy súhlasíte s týmito VOP a prehlasujete, že ste mali možnosť oboznámiť sa s nimi pred jej uzavretím. Tieto VOP sú Vám kedykoľvek dostupné na tejto adrese: http://www.onlinezeny.sk /obchodne-podmienky/.

6. Súhlasíte s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní Zmluvy. Náklady, ktoré Vám vzniknú pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatváraním Zmluvy hradí Kupujúci.

7. Všetky právne vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Prípadné spory sa budeme s Vami snažiť riešiť vzájomnou dohodou a ak sa to nepodarí, sú na rozhodovanie príslušné všeobecné súdy Slovenskej republiky.

8. Prípadná neúčinnosť či neplatnosť akéhokoľvek ustanovenia Podmienok nemá za následok ich neúčinnosť alebo neplatnosť. Namiesto neplatného alebo neúčinného ustanovenia Podmienok nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému alebo neúčinnému ustanoveniu čo najviac približuje.

9. Tieto VOP vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia.

Tieto Podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.12.2023. Zmena Podmienok je vyhradená.