Firemné kurzy

Marketing a marketingové kampane

Marketing a marketingové stratégie v praxi. Tento kurz marketingu je pre všetkých, ktorých zaujíma obchod, predaj, reklama, marketing. Či už ste v danej oblasti profesionál, alebo začiatočník, či už v danej sfére pracujete, alebo sa ešte len chystáte. Toto školenie je práve pre Vás. Získajte informácie a skúsenosti priamo z praxe. Naši lektori a školitelia Vám radi poradia, posktnú návody ako aj praktické skúsenosti z danej oblasti. Školenie je realizované pod záštitou odborných školitelov dlhoročne pôsobiacich v danej oblasti. To Vám dáva záruku, že získané know how má praktické využitie v aktuálnej praxi. Informujte sa na najbližší možný termín školenia. Investujte do vzdelávania, investujte do seba !

Kurzy marketingu Vám pomôžu zorientovať sa v stále rýchlejšie sa meniacom segmente. Najmä marketing na internete sa rozvíja veľmi dynamicky. Rovnako obchodníci a nákupcovia musia neustále na sebe pracovať a rozvíjať svoje zručnosti. Vyberte si z tém ako vyjednávanie, efektívna komunikácia, prezentačné zručnosti. Marketing je súbor všetkých aktivít, ktoré sú zamerané na identifikovanie a uspokojovanie potrieb a prianí zákazníkov. Kurzy základov marketingu obsahujú ekonomické princípy ako je tvorba zisku a rentabilita kapitálu. Kurz základy marketingu zahŕňa aj identifikáciu zákazníkov, definíciu a využitie marketingových nástrojov, ich strategické aspekty, riadenie marketingu či konkurenčná výhoda na trhu. Kurzy marketingu obsahujú podrobnosti o marketingovom audite a kontrole, druhoch marketingu, komunikácii s verejnosťou a reklame.

Cieľ kurzu: Naučiť marketingových pracovníkov, záujemcov pre oblasť obchodu a predaja, reklamy, predajcov a poskytovateľov služieb - aktívnemu a zodpovednému prístupu k zákazníkom a upevniť zručnosti obchodnej a marketingovej komunikácii. Cieľom je pochopiť a vedieť účelne využívať psychologické aspekty vzťahu predajca – zákazník, ako aj spoznať aktuálne marketingové nástroje a trendy.

Obsah kurzu:

  • Marketing a marketingové nástroje
  • Marketingová komunikácia
  • Komunikácia a komunikačné zručnosti
  • Základy verbálnej a neverbálnej komunikácie
  • Argumentácia a presviedčanie ako obchodnícka zručnosť
  • Fázy predajného procesu
  • Efektná a efektívna prezentácia ponuky
  • Hľadanie zákazníckych potrieb
  • Motivácia zákazníka k nákupuII.Blok-Obchodné jednanie
  • Ovplyvňovanie nákupného správania
  • Vyjednávanie
  • Zručnosti potrebné pre efektívne vyjednávanie
  • Predajná psychológia
  • Zvládanie zákazníckych námietok
  • Typológia zákazníka- spôsoby jednania s jednotlivými typmi
  • Diagnostika silných a slabých stránok klienta/zákazníka
  • Vzbudenie a využívanie nákupných signálov
  • Zvládanie stresových a konfliktných situácií
  • Zvládanie konfliktných a „ťažkých“ zákazníkov
  • Vyjednávanie – hľadanie kompromisných riešení v problematických situáciách
  • Online Marketing
  • Ako sa prezentovať atraktívne na internete
  • Formáty internetovej prezentácie
  • Web stránka a blog
  • YouTube kanál
  • Využívanie videa a audia pre získanie zakázok
  • Marketing na facebooku
  • Budovanie mailing listu
  • Informačné produkty a online zarábanie

Dôležité informácie:

  • Dĺžka, trvanie kurzu marketingu:  min. 1 deň 
  • Úroveň obtiažnosti kurzu: začiatočníci / pokročilí
  • Miesto konania kurzov a školení:  Bratislava / Slovenská republika / Česká republika
  • Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: manažérske kurzy / otvorené / ďalšie vzdelávanie a rozvoj
  • Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) aj skupinová / prispôsobujeme potrebám
  • Odborný garanti vzdelávania:  odborný interný a externý tím školiaceho strediska v oblasti osobnostného a kariérneho rozvoja
  • Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - min. 1 * týždenne počas celého kalendárneho roka)
  • Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania a riešenia, prax
  • Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie  (obsah, témy atď.) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
  • Cieľová skupina a max. počet účastníkov:  každý kto chce zlepšiť osobnostné a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na jeden kurz: 1 účastník

Vyplň svoju objednávku

a objednaj si kurz teraz