Firemné kurzy
Marketing a marketingové kampane
Marketing a marketingové stratégie v praxi. Tento kurz marketingu je pre všetkých, ktorých zaujíma obchod, predaj, reklama, marketing. Či už ste v danej oblasti profesionál, alebo začiatočník, či už v danej sfére pracujete, alebo sa ešte len chystáte. Toto školenie je práve pre Vás. Získajte informácie a skúsenosti priamo z praxe. Naši lektori a školitelia Vám radi poradia, posktnú návody ako aj praktické skúsenosti z danej oblasti. Školenie je realizované pod záštitou odborných školitelov dlhoročne pôsobiacich v danej oblasti. To Vám dáva záruku, že získané know how má praktické využitie v aktuálnej praxi. Informujte sa na najbližší možný termín školenia. Investujte do vzdelávania, investujte do seba !
Kurzy marketingu Vám pomôžu zorientovať sa v stále rýchlejšie sa meniacom segmente. Najmä marketing na internete sa rozvíja veľmi dynamicky. Rovnako obchodníci a nákupcovia musia neustále na sebe pracovať a rozvíjať svoje zručnosti. Vyberte si z tém ako vyjednávanie, efektívna komunikácia, prezentačné zručnosti. Marketing je súbor všetkých aktivít, ktoré sú zamerané na identifikovanie a uspokojovanie potrieb a prianí zákazníkov. Kurzy základov marketingu obsahujú ekonomické princípy ako je tvorba zisku a rentabilita kapitálu. Kurz základy marketingu zahŕňa aj identifikáciu zákazníkov, definíciu a využitie marketingových nástrojov, ich strategické aspekty, riadenie marketingu či konkurenčná výhoda na trhu. Kurzy marketingu obsahujú podrobnosti o marketingovom audite a kontrole, druhoch marketingu, komunikácii s verejnosťou a reklame.
Cieľ kurzu: Naučiť marketingových pracovníkov, záujemcov pre oblasť obchodu a predaja, reklamy, predajcov a poskytovateľov služieb - aktívnemu a zodpovednému prístupu k zákazníkom a upevniť zručnosti obchodnej a marketingovej komunikácii. Cieľom je pochopiť a vedieť účelne využívať psychologické aspekty vzťahu predajca – zákazník, ako aj spoznať aktuálne marketingové nástroje a trendy.
Obsah kurzu:
- Marketing a marketingové nástroje
- Marketingová komunikácia
- Komunikácia a komunikačné zručnosti
- Základy verbálnej a neverbálnej komunikácie
- Argumentácia a presviedčanie ako obchodnícka zručnosť
- Fázy predajného procesu
- Efektná a efektívna prezentácia ponuky
- Hľadanie zákazníckych potrieb
- Motivácia zákazníka k nákupuII.Blok-Obchodné jednanie
- Ovplyvňovanie nákupného správania
- Vyjednávanie
- Zručnosti potrebné pre efektívne vyjednávanie
- Predajná psychológia
- Zvládanie zákazníckych námietok
- Typológia zákazníka- spôsoby jednania s jednotlivými typmi
- Diagnostika silných a slabých stránok klienta/zákazníka
- Vzbudenie a využívanie nákupných signálov
- Zvládanie stresových a konfliktných situácií
- Zvládanie konfliktných a „ťažkých“ zákazníkov
- Vyjednávanie – hľadanie kompromisných riešení v problematických situáciách
- Online Marketing
- Ako sa prezentovať atraktívne na internete
- Formáty internetovej prezentácie
- Web stránka a blog
- YouTube kanál
- Využívanie videa a audia pre získanie zakázok
- Marketing na facebooku
- Budovanie mailing listu
- Informačné produkty a online zarábanie
Dôležité informácie:
- Dĺžka, trvanie kurzu marketingu: min. 1 deň
- Úroveň obtiažnosti kurzu: začiatočníci / pokročilí
- Miesto konania kurzov a školení: Bratislava / Slovenská republika / Česká republika
- Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: manažérske kurzy / otvorené / ďalšie vzdelávanie a rozvoj
- Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) aj skupinová / prispôsobujeme potrebám
- Odborný garanti vzdelávania: odborný interný a externý tím školiaceho strediska v oblasti osobnostného a kariérneho rozvoja
- Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - min. 1 * týždenne počas celého kalendárneho roka)
- Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania a riešenia, prax
- Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie (obsah, témy atď.) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
- Cieľová skupina a max. počet účastníkov: každý kto chce zlepšiť osobnostné a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na jeden kurz: 1 účastník
Vyplň svoju objednávku
a objednaj si kurz teraz